Jo pidemmän aikaa olen kärsinyt näistä ylimääräisistä kiloistani. Nyt olisi tarkoitus yrittää päästä niistä lopullisesti eroon. Olen 27vee kahden lapsen äiti. Raskauksien aikana kiloja ei minulle juurikaan tullut, mutta raskauksien jälkeen sitten sitäkin enemmän :O(

Ainoa ongelmani tässä laihdutusprojektissa on se, etten omista minkäänlaista vaakaa. Toisaalta se voi olla hyväkin asia. Ei pääse ihan päivittäin katsomaan mitä vaaka näyttää. Nykään en ole ihan selvillä mitä tuo paino tällä hetkellä on. Jotakin 90 kilon paikkeilla. Pituutta minulla on vaivaiset 165cm, joten painoindeksi on aika huima. Olisi mahtavaa jos painon saisi vaikkapa tuonne 70 kilon tietämille. Sekin tuntuisi jo paljon!

Pistän tarkat mitat ja painoseurannan tänne kunhan löydän vaakan.

Liikuntaa en juurikaan ole ehtinyt harrastaa noiden lasten synnyttyä. Kotona ollessani on tulut syötyä liikaa ja ihan liian paljon makeaa! Tarkoituksenani olisikin nyt minimoida tuo karamellien ja muitten makeitte syönti. Onnistumisesta ei kyllä ole takuuta, koska olen täydellisesti koukussa sokeriin! Limppareitten tilalle vichyä... Se onnistuu helpommin.

Menin äitiysloman jälkeen töihin vähän aikaa sitten. Mielestäni nyt on helpompi aloittaa tuo laihduttaminen kun töissä ei tule syötyä mitään ylimääräistäja siellä tulee myös päivittäin hyötyliikuntaa ihan reilusti. Vielä kun vapaa-aikaan saisi sovitettua liikuntaharrastuksia...

Toivottavasti tämä päätös tuotaa tulosta. Olen aika hyvä aloittamaan näitä laihdutuskuureja, mutta yleensä ne loppuvat aika lyhyeen. Edellinen yritys oli täydellinen hyvä- ja karkkilakko. Kestin kuukauden. Minun kohdallani lakon on oltava täydellinen lakko. Jos yritän niin että vähän herkkuja saa syödä niin tilanne karkaa käsistä joka ikinen kerta! Laihdutusta auttaisi sekin etten pääsisi yksin kauppaan. Silloin tulee aina sorruttua herkkuostoksiin.

Jatkan alkumittausten ja punnituksen jälkeen. Yritän päivittäin kirjoittaa onnistumistani. Jos jonkinlainen ruokapäiväkirja auttaisi pysymään erossa lihottavista herkuista :O)